niedziela, 18 października 2015

DIY: DYNIOWE CIASTECZKA Z MASŁEM ORZECHOWYM I CYNAMONEM dla psa.

Gotowi na Halloween? 
Mam dziś dla was coś całkiem innego niż zwykle, mianowicie przepis na STRASZNIE pyszne ciasteczka.
Symbolem tego święta jest oczywiście dynia, która będzie głównym składnikiem naszych przysmaków.
No to zaczynamy! 

Składniki:
• 2,5 szklanki mąki pszennej 
• dwa jajka
• dwie łyżki masła orzechowego
• łyżeczka soli
• dwie płaskie łyżeczki cynamonu
• papier do pieczenia, ulubione foremki, wykałaczki i woda

1. Nastawiamy piekarnik na 175°C.
2. Obieramy dynię, usuwamy pestki i kroimy w kosteczkę oraz ze wszystkimi powyższymi składnikami wrzucamy do miski. 
3. Miksujemy blenderem, aby wszystko dokładnie się połączyło. Ciasto nie może być zbyt suche, więc możemy dodać trochę wody (lub mąki gdy będzie za mokre). 
4. Po zblendowaniu masy musimy ugnieść zwarty placek. Gdy powstanie nam ciasto idealnej konsystencji odrywamy kawałek i wałkujemy na wcześniej wyłożonym mąką stole. Grubość jaką powinniśmy uzyskać to 1-2 mm. Możemy przejść do wykonywania kształtów. (Jak wykonać foremkę jak na zdjęciu? <--klik) 
5. Odciskamy kształty i układamy na wyłożonej papierem do pieczenia blasze. 
6. Pieczemy około 40 minut, co jakiś czas sprawdzając wykałaczką środek przysmaków.
7. I gotowe! Po ostygnięciu ciastka nadają się do bezpośredniego spożycia przez psy.
Smacznego i udanego Halloween burki! Poleca Nicola & Gaja. 

3 komentarze:

  1. Ślicznie to wygląda, mam nadzieję,że mój piesek się zachwyci ;)


    poklikałabyś w linki w poście? Byłabym ogromnie wdzięczna.
    http://daruciaa.blogspot.com/2015/10/wishlist-autumn-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! Sama mam pieska i z chęcią wypróbuje! Pozdrawiam cieplutko!
    http://jedencel00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś robiłam coś podobnego ale jestem zbyt leniwa żeby robić mini kuleczki dla yorkowego pyska jako trenerki... a jako takich przekąsek jej nie daje :p także chyba pozostaje z powrotem kupno smaczków :P

    OdpowiedzUsuń