poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Debiutanci pod naszym dachem :D

Przepraszam za nieobecność, jednakże byłyśmy zalatane, to treningi, spacery jak również wspaniałe seminarium z Joanną Korbal.
Była to odrębna dyscyplina, ponieważ jak dotąd uczestniczyłyśmy tylko w agilitowych zajęciach, nie zapomnę dodać iż było to pierwsze zorganizowane przeze mnie seminarium. Były obawy, że nie dam rady, jednak przekonałam się, że nie było tak źle jak się wydawało.
Na seminarium dowiedziałam się wielu "tajników" o zawodach oczami sędziów Jak również doszkoliłam się w technikach rzutowych, a także poznałam wiele nowych. Jestem przeogromnie wdzięczna za czas poświęcony przez Asie i zarazem dumna z NAS, Gaja bardzo ładnie aportuje rollerki. W sobotę wieczorem gościłam trenerke u siebie, co bardzo odpowiadało młodej, z resztą, jak widać na zdjęciach. Już jutro postaram się wrzucić notkę z podsumowaniem sierpnia.
Dobranoc!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz